Zoek pagina's met de zoekwoorden:

én én

Zoekresultaten voor “Heilig Hartkerk”

Hoogfeest van Maria Onbevlekte Ontvangenis
nieuws - vrijdag, 9 december 2022
Voor deze gelegenheid celebreerde Quinten Kerckhofs in alle vroegte in de Heilig hartkerk in Oss de Gulden Mis. Terwijl het buiten (nog) donker was werd de kerk met alleen kaarslicht verlicht. Met de kaarsen wordt de duisternis doorbroken.

info - donderdag, 8 december 2022
De Heilig Hartkerk in Oss, ook wel bekend als Bloemskerk, is een rooms-katholieke kerk gelegen aan de Kromstraat op nummer 109. Sinds 5 december 2021 maakt de Heilig Hartkerk deel uit van de parochie H. Willibrordus in Oss.

nieuws - woensdag, 7 december 2022
Op de laatste zondag van oktober wordt in de traditionele liturgie Christus Koning gevierd. Ruim zestig mensen mochten we in de Maria Onbevlekt Ontvangen Kerk begroeten. Hieronder enkele gezinnen en zelfs enkele protestanten. Behalve uit Oss, uit ons bisdom ook van daarbuiten: Enschede, Utrecht en Amsterdam bijvoorbeeld.

nieuws - dinsdag, 15 november 2022
Niet alleen is het Kruis weg, maar ook de Kruisweg. Dit klink cryptisch, maar toch het is logisch. Enkele jaren terug werd bekend dat de Heilige Geestkerk aan de Berghemseweg in Oss, in de volksmond Visserskerk genoemd, zijn kerkdeuren zou sluiten. Zowel de Wilibrordus Parochie als de Poolse parochie, De Goddelijke Barmhartigheid, gingen op zoek naar een andere tempel voor hun vieringen.

info - dinsdag, 8 november 2022
Overzicht van adressen van parochielocaties.

Ik zal u een nieuw hart geven en een nieuwe geest in u uitstorten
nieuws - vrijdag, 28 oktober 2022
Door een besluit van de bisschop behoort de Heilig Hartkerk sinds 5 december 2021 tot onze parochie. Dat het pad van een parochiefusie nooit over rozen loopt is algemeen bekend want dat houdt een verandering in en de meeste mensen houden er nu eenmaal niet van als er veel verandert.